Onze aanpak

Roularta digital kiest voor een persoonlijke aanpak.

Bij Roularta Digital geloven we in een persoonlijke aanpak, waar één digitale manager jouw aanspreekpunt en vertrouwenspersoon is. Van begin tot eind. Met hem of haar bespreek je grondig wat de doelstellingen zijn, hoe jouw zaak zich online wil profileren en wat de beste digitale marketing strategie is. Jouw digitale manager zet de campagne technisch op, volgt voortdurend op, optimaliseert en rapporteert aan jou. Gedurende de hele samenwerking blijven jullie uiteraard in nauw contact.

stap 1.

Aangename kennismaking
We leren elkaar kennen en je vertelt ons uitgebreid over wat je met je zaak wilt bereiken. Wat zijn de pijnpunten en doelstellingen?
Wie is je doelpubliek en waar bevinden zij zich? Wat zijn je speerproducten en topmomenten? …

stap 2.

Voorstel op maat

We formuleren antwoorden op basis van ons kennismakingsgesprek en definiëren een uitgewerkt plan van aanpak, met duidelijke afspraken en zonder verborgen kosten. Dit plan baseren we op de ‘customer journey’ die jij met jouw potentiële klanten wil doorlopen.

Meer weten over wat die ‘customer journey’ precies inhoudt?

stap 3.

Uw online marketing gaat van start
We bouwen jouw online campagnes op. Vanaf jij ons voorstel in proef hebt goedgekeurd, gaan ze van start!
Je kan jouw resultaten in real time opvolgen via data studio en elke maand krijg je een uitgebreid rapport per mail toegestuurd. Zo blijf je helemaal up-to-date!

stap 4.

Analyse en rapportage
Jouw digitale manager is steeds bereikbaar en bespreekt met jou op geregelde tijdstippen de resultaten van de campagnes.
We bekijken of je doelstellingen nog steeds dezelfde zijn en of je digitale marketing strategie moet worden bijgestuurd.
Voel jij het ook kriebelen om samen te werken?
Laat ons eens samenzitten en bekijken wat jouw doelstellingen zijn en hoe wij daarvoor een meerwaarde kunnen bieden. We worden er nu al warm van!