Jouw customer journey in 5 stappen
KRIJG IEDEREEN MEE IN JOUW VERHAAL
stap 1.
Je etalage
Net als met een fysieke winkel in de straat, zorg je met een website en webshop dat je zichtbaar bent. Wij zorgen ervoor dat je online etalage er zo aantrekkelijk uitziet, dat klanten meteen willen overgaan tot een aankoop. Zo kunnen wij ook advies geven over hoe je jouw website kan verbeteren in functie van kwaliteit en SEO.
stap 2.
Je doelgroep inspireren
Je doelgroep is er zich misschien nog niet helemaal van bewust dat jij hun behoefte kan vervullen. Daarom laten we hen via display & social advertising of direct marketing weten dat je bestaat en dat jouw aanbod een meerwaarde voor hen kan betekenen.
stap 3.
Men is actief op zoek naar jou
Jouw doelgroep is zich zeer bewust van zijn behoefte en gaat via een zoekmachine (bv. Google of Bing) actief op zoek om deze in te willigen. Dit is hét moment om door hen gevonden te worden. Hier kunnen wij via SEA ter hulp schieten en ervoor zorgen dat jij met je advertentie bovenaan de zoekresultaten verschijnt.
stap 4.
Baby, come back…
Jouw potentiële klant is op jouw website geweest, heeft interesse getoond, maar heeft toch nog niet voor jou gekozen. Wij herinneren hem aan jouw geweldig aanbod en zorgen ervoor dat hij terugkomt om nu wel tot een conversie over te gaan. Dit doen we via remarketing met display en social advertenties.
stap 5.
Die vaste relatie met je klant
Je hebt de klant binnengehaald; hoera! Nu is het cruciaal om ervoor te zorgen dat zij voor jou blijven kiezen. Jouw klanten trouw maken aan jouw business kan perfect via e-mail marketing. Deel leuke promoties, evenementen of nieuwe producten om top-of-mind te blijven bij de klant.