Online gekozen worden

JE MIKT OP ECHTE RESULTATEN. OPTIMALISEREN EN MAXIMALISEREN; DAT IS ONS VAK!

Het feit dat je werd gevonden, wil natuurlijk nog niet zeggen dat er werd gekocht. En dat is waar het uiteindelijk om draait; voor jou en nu ook voor ons! Daarom trekken we ook de twijfelaars over de streep.

DOELGROEP?

Je doelgroep heeft op dit moment nog geen expliciete Men heeft al interesse getoond in jouw producten of diensten, is al op je website geweest, maar is nog niet tot een aankoop overgegaan.

BELANG?

Wanneer je mikt op echte resultaten en een stijgende omzet, is het cruciaal om niet enkel zichtbaar te zijn, maar ook te sturen richting een aankoop.

MIK OP EXTRA OMZET MET REMARKETING

Dat een sterke call-to-action vaak het verschil maakt, is geen geheim. Toch zal niet elke potentiële klant meteen toehappen. Met remarketing kan je advertenties weergeven aan mensen die eerder de website/webshop hebben bezocht zonder te kopen, of zonder een lead, registratie of inschrijving te genereren.
Remarketing kan het rendement op jouw investering (ROI) aanzienlijk verhogen omdat
je enkel klanten bereikt die al vertrouwd zijn met jouw naam
je enkel betaalt voor de advertentie wanneer men erop klikt.

Als iemand jou kent en ook nog eens klikt op de advertentie, dan is de kans op aankoop al vrij groot, niet waar?
Remarketing of “het opnieuw bereiken van geïnteresseerden” kan via allerlei kanalen: bannering via het Google Display Netwerk, Ads op YouTube, Facebook, Instagram, Google Search, Shopping, …

GA VOOR DIE HOT LEADS

Nieuwe klanten aanwerven kan een zeer moeilijke en vooral tijd- en geldrovende activiteit zijn. Makkelijker is natuurlijk dat je aanbod automatisch kenbaar wordt gemaakt en dat geïnteresseerden zich op een dienblaadje aanbieden.

Met Lead advertenties krijg je meteen de contactgegevens van geïnteresseerden.

Dat is al een pak hoopgevender en kostefficiënter dan lukraak bellen of binnenstappen, niet?

Wist je dat

wij werken via het “no click, no pay”-principe. Je betaalt dus niet om je naam of advertentie te vertonen, maar enkel voor de mensen die doorklikken naar jouw website of webshop. Interessant, niet?