Online vertrouwd worden
KLANTENTROUW EN CROSS-SELLING, DAAR GAAN WE SAMEN VOOR
DOELGROEP?
Je doelgroep is (ooit) al op je aanbod ingegaan. Aan jou om hen te overtuigen dit te herhalen
BELANG?
Tevreden klanten zijn het makkelijkst te overtuigen om opnieuw bij jou langs te komen. Maar soms moet je hen een duwtje in de rug geven. Klantentrouw en een lange-termijn-relatie zorgen voor langdurig succes.
METEN IS WETEN
E-MAILMARKETING ALS MIDDEL VOOR HOGERE KLANTENTROUW EN CROSS-SELLING
Regelmatige contactmomenten met je klanten zorgen voor een nauwe band, maar ook dat men op de hoogte blijft van jouw nieuwigheden en aanbiedingen. Zo hou je het vuur warm!
E-mailmarketing is daarom nog steeds een ideaal medium om klantentrouw te verbeteren en omzet te verhogen. 45% van de Europese consumenten zegt immers dat relevante aanbiedingen ervoor zorgen dat ze jouw merk meer gaan waarderen. Door regelmatig te communiceren blijft je intussen ‘top-of-mind’. Wij houden je intussen op de hoogte van wie jouw aanbod leest, wie erop klikt, … Zo kan je zeer gericht opvolgen.
Wist je dat
wij werken via het “no click, no pay”-principe. Je betaalt dus niet om je naam of advertentie te vertonen, maar enkel voor de mensen die doorklikken naar jouw website of webshop. Interessant, niet?